Na putu za Mostar… (ćorav pored očiju)

Pošto često poslom putujem širom naše države tako uvijek nosim foto aparat sa sobom. Prije par dana sam išao u Mostar i podjelit ću sa Vama par slika koje sam napravio iz auta.

Korstim Nikon D90 sa VR objektivom tako da samim tim želim pokazati i moć VR objektiva (Vibration Reduction). Auto je išlo brzinom od oko 70kmh i uspio sam kroz šoferšajbu napraviti sljedeće slike bez većih problema.

Dan je bio idealan za slikanje jer je bilo oblačno što se vidi na donjoj slici.

 

Sljedeću sliku sam uradio i u bw tehnici i jako mi se sviđa.

 

Zašto ćorav pored očiju?

hah… koliko sam samo puta ovim putem prošao, što vozom, što autom i nikada nisam primjećivao ljepotu ove hercegovačke vrleti. Pripisat ću to mladosti 🙂

Leave a Reply

